طراحی سایت وردپرس اصفهان

 امروزه به دلیل پیشرفت علم و تلنولوژی و دنیای اینترنت و ارتباطات ، تیلیغات قدیمی و سنتی دیگر جوابگو جذب مشتری برای ( شرکت ها و کسب و کار هایی که در صدد بازاریابی و فروش محصولات و ارائه بهتر خدمات خود هستند) نیست . طراحی سایت وردپرس اصفهان در حال حاضر یکی از نوین ترین راه های تبلیغاتی به حساب می آید و صاحبان کار می توانند خدمات و محصولات خود را به این شیوه در معرض دید مشتریان خود قرار دهند.

جهت طراحی یک سایت ابزارها و تکنولوژی های زیادی وجود دارد که با هم تفاوت ها و شباهت هایی را دارا هستند در حالت کلی هدف طراحی سایت طراحی قالب زیبا ،واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن سایت که بتوانید آن سایت را در تلفن های همراه و تبلت نیز به درستی مشاهده نمایید و همچنین ،بهینه شده جهت سئو سایت اصفهان ، و ایجاد ماژول های گوناگون که به درخواست کارفرمایان طراحی و درون یک سایت نهفته می شود

تیم کلینیک سئو از سال ۱۳۹۲ با جمعی از متخصصین در حوضه وب فعالیت خود را شروع کرد و در حوضه طراحی سایت و بهینه سازی سایت به صورت حرفه ای وارد بازار کار شد و ما توانسته ایم با مشاوره و ایده پردازی در حیطه بازاریابی اینترنتی مشتریان خود را به مقصد نهایشان هدایت کنیم .

  • طراحی وب سایت واکنش گرا (مناسب برای مبایل ها و تبلت ها)
  • ثبت دامین ir. رایگان
  • ثبت هاست رایگان برای سال اول
  • طراحی سایت اختصاصی
  • طراحی با اصول و قوائد اولیه سئو
  • آموزش رایگان کار با وب سایت
  • پشتیبانی وب سایت

خلق رویاهای شما توسط تیم کلینیک سئو

ویژگی های یک وب سایت ایده آل

سئو داخلی مناسب

یکی از ویژگی هایی که یک سایت را ایده آل می کند بهینه سازی سایت یا سئو سایت می باشد البته برای طراحی اولیه سایت منظور سئو داخلی سایت است که انجام سئو داخلی راه شما را تا رسیدن به صفحه اول گوگل هموار کند.سئو داخلی سایت منظور : بهینه کرد کد ها ، فشرده سازی تصاویر ، فشرده سازی کد های css و js ، استفاده از تگ های مناسب در محتوا نویسی ، تولید محتوای یونیک ، استفاده از تگ های alt برای تصاویر و…  و تمامی مواردی که مربوط به بهینه کردن درون وب سایت می باشد شامل سئو داخلی سایت می شود .

در طراحی وردپرس به دلیل اینکه معمولا از قالب آماده و cms های آماده استفاده می شود ممکن است از سئو داخلی خوبی برخوردار نباشد ، لذا طراح سایت می بایست از اصول سئو و قوانین آن اگاه باشد تا بتواند یک سایت را بر پایه و  اصول قواعد سئو داخلی راه اندازی نماید .

انتخاب دامین مناسب

  • یک سایت خوب، نیاز به یک دامین(نام وب سایت ) دارد نام شما باید کوتاه و مفهومی باشد تعداد کلمات آن زیاد نباشد چرا که به یاد آوردن آن سخت است در ذهن نمی ماند و دامین نباید دارای کاراکتر ها و کلمات سخت باشد .
  • کوتاه و مختصر (پسوند آن زیاد مهم نیس) ، البته استفاده از پسوند هایی معروفی همچون ir. یا استفاده از پسوند com. خیلی مناسب تر می باشد چرا که پسوند دات کام را برای سایت های بین المللی استفاده می نمایند و دامنه دات آی آر را نیز برای دامین های مربوط به ایران مورد استفاده قرار می دهند .
  • لطفا در انتخاب دامین دقت لازم را ببرید و برای آن وقت بگذارید ، چرا که پس از طراحی سایت و محتوا گذاری درون سایت ، مشکلات فنی و مشکلات سئو برای شما به وجود خواهد آمد .

ریسپانسیو یا واکنشگرا 

یک وب سایت باید هوشمند باشد و در تمام دستگاه ها قابل نمایش باشد مثل کامپیوتر ، لپ تاب ، موبایل ، تبلت در واقع واکنش گرایی یعنی قالب سایت نسبت به اندازه دستگاه تغییر حالت دهد مثلا در گوشی موبایل حالت اسکرول چپ و راست غیر فعال می شود و اسکرول بالا پایین فعال می شود ، ریسپانسیو بودن وب سایت ها یکی از عوامل مهم سئو داخلی محسوب می شود و گوگل و موتور های جستجوی دیگر به دلیل آنکه کاربران زیادی ، وب سایت ها را با موبایل مشاهده می کنند ، برای ریسپانسیو بودن سایت ، ارزش بالایی قرار داده است.

انتخاب هاست مناسب

هاست به مکانی گفته میشه که محتویات سایت (عکس ها ، متن ها ، قالب ، پنل مدیریت ، ویدیو و… ) در آن بار گذاری می شود . در واقع فضای اینترنتی اجاره ای است که هر سال باید تمدید شود . یه سایت خوب هاست پرقدرت و پر سرعت نیاز داره.

سرویس دهنده های مختلفی برای ارائه هاست در ایران و خارج کشور ارائه دهنده و میزبانی هاست شما را به عهده می گیرند ولی باید در انتخاب آن دقت کنید ، چرا که یک هاست دارای قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی می باشد ، قدرت هاست ها با هم متفاوت بوده و در ساختار سایت شما می تواند تاثیر گذار باشد ، طبیعتا هاست هایی که دارای قدرت بالاتری بوده و  از منابع بالاتری برخوردار هستند باعث افزایش سرعت یک وب سایت می شوند ف مقوله سرعت سایت را باید در نظر بگیرید و امری حیاتی تلقی کنید چرا که با رابط کاربری خیلی در ارتباط است . موتور های جستجو به رابطه های کاربری خیلی اهمیت می دهد .

قالب مناسب

یک وب سایت خوب باید قالب زیبا و بهینه ای داشته باشد که اگر مشتری در سایت شما وارد شد جذب آن شود و صفحات آن را کنکاش کند نه اینکه به دلیل قالب قدیمی و زشت ما سایت دیگری را ترجیح دهد . ( پس قالب سایت خیلی مهمه ) .

انتخاب قالب یک وب سایت نیاز به تخصص و شرایطی دارد ، همیشه زیبایی در انتخاب قالب وب سایت ملاک اصل نبوده است ، برای طراحی سایت وردپرس به نکات دیگری نیز باید توجه داشته باشید ، یکی از این نکات رعت سایت می باشد که نقش اساسی در رابط کاربری و سئو سایت دارد ، از این رو سعی کنید قالی انتخاب کنید که بعده ها از انتخاب آن پشیمان نشوید .

سرعت بارگذاری سایت

یه وب سایت ایده آل باید سرعت لود یا بارگذاری صفحات سایت را برای مخاطب در کمترین زمان به ارمقان بیاورد و در کسری از زمان بتوان در بین صفحات جابجا شد . انتخاب قالب ، هاست ، نوع کد نویسی درست ، استفاده درست عکس و فیلم و … باعث بهبود بارگذاری سایت می شود .

همانطور که در مبحث بالا در قسمت سئو داخلی خدمت شما عرض کردیم ، مباحث سئو داخلی سایت  با  سرعت بارگذاری سایت رابطه مستقیم دارد و همین امر سبب شده تا یک شرکت و مجموعه طراحی سایت یا یک سئوکار حرفه ای به این اصول دقت لازم را داشته باشد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس :

چرا افرادی می گویند طراحی سایت با وردپرس عاقلانه نیس ؟

طراحی سایت به روش های مختلفی و با زبان های برنامه نویسی متفاوتی نوشته می شود در واقع تکمیل سایت و ارائه آن به کارفرما نیاز به دانش برنامه نویسی و اطلاعات فراوانی است.

۲ روش طراحی سایت وجود دارد :

الف: طراحی سایت با کد نویسی و پنل اختصاصی (cms اختصاصی)

ب: طراحی سایت با وردپرس که با پنل مدیریت متن باز یا cms  متن باز ارائه می گردد

پنل مدیریت وردپرس توسط برنامه نویسان خوش ذوق و مبتکر در سال ۲۰۰۳ نوشته شد و به دلیل روان بودن و مدیریت آسان سایت مورد استقبال بسیاری از برنامه نویسان در جهان قرار گرفت CMS های دیگر همچون جوملا و دروپال و… شبیه به پنل مدیریت وردپرس عمل می کند ولی وردپرس در حال حاظر در سدر جدول قرار گرفته و میلیون ها نفر از آن در طراحی سایت خود استفاده می کنند.

  • تا کنون بیش از ۷۴.۶ میلیون وب سایت توسط وردپرس طراحی شده
  • تقریبا ۴۰% از سایت های خبری محبوب جهان با پنل وردپرس طراحی گردید است
  • از بین ۱۰۰ وبلاگ برتر دنیا ۴۸ سایت با وردپرس طراحی شده

باور های غلط را از خود دور کنید :

بعضی از شرکت های طراحی سایت به شما می گویند که طراحی سایت وردپرس مشکلات زیادی به بار می آورد و یا قدرت کافی ندارد یا امنیت پایینی دارند یا سئو خوبی نخواهند داشت .

در واقع این گفته ها دروغ است . تنها با آمار رسمی بالا که ذکر شد می توان فهمید که وردپرس یکی از محبوب ترین پنل های مدیریت به شمار می رود و بسیاری از سایت های محبوب دنیا با آن نوشته شده است .

بنده حمید رحمتی مدیر وب سایت کلینیک سئو با توجه به یک دهه تجربه در حوزه طراحی سایت و سئو سایت می توانم چند ویژگی مهم و بارز طراحی وردپرس را با شما در میان بگذارم و خودتان با توجه به تجزیه و تحلیل صحبت های بنده می توانید به مزیت و استفاده از وردپرس پی ببرید :

چند ویژگی مهم طراحی سایت وردپرس نسبت به طراحی سایت کدنویسی :

  • کار با پنل مدیریتی وردپرس و همچنین پنل طراحی قالب وردپرس در هنگام تکمیل طراحی وب سایت آسان است و پیچیدگی زیادی ندارد . یعنی کارفرمایی که سایت خود را به طراح داده است و تحویل گرفته است و آموزش دیده است پیچیدگی زیادی در انتظارش نیست . البته که اگر زمان کافی برای مدیریت وب سایت خود را ندارید یا تخصص کافی ندارید می توانید پشتیبانی سایت وردپرس خود را به تیم کلینیک سئو واگذار کنید و از این بابت نگرانی خود را رفع نمایید

  • چنانچه قصد داشته باشید به وب سایت خود ماژول جدیدی اضافه کنید در وب سایت های کدنویسی این کار زمان زیادی می طلبد همچنین باعث صرف هزینه بالایی از شما خواهد شد ولی در طراحی سایت وردپرس زمان طراحی و اضافه کردن ماژول خیلی کمتر بوده و نیاز به صرف هزینه بالا ندارد .

  • مطلب دیگری که وجود دارد این است که چنانچه سایت خود را بخواهید برای بهینه سازی به یک سئوکار حرفه ای بدهید تا بر روی عبارات کلیدی مهم شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد ، سئو کار نیازمند تعامل با برنامه نویس سایت را دارد ، طبق تجربه ، اعمال مواردی که یک سئو کار نیازمند تغییرات آن را دارد و باید به طراح سایت بگوید در طراحی های سایت به صورت کدنویسی زمان بالایی می برد ولی در طراحی سایت وردپرس این پیچیدگی زیاد نیست چرا که  تسلط سئوکاران روی وردپرس کم نیست .

  • لازم به ذکر است یکی از خصوصیاتی که وردپرس دارد این است که هنگامی که شما با طراح سایت خود به مشکلی برخورد می کنید و نمی خواهید با آن طراح و پشتیبان سایت دیگر ادامه دهید ، وردپرس به دلیل محبوب بودن و cms اماده آن خیلی از طراحان سایت با آن آشنایی کامل دارند و می توانند مدیریت آن را برای شما به عهده بگیرند .

امر پشتیبانی وب سایت اعم از پشتیبانی تکنیکال : که مربوط به اختلالات کد نویسی و بروز خطاهایی ممکن و پشتیبانی  محتوایی :  بسیار مسئله مهم و قابل تعمل است چرا که بروزرسانی وب سایت برای موتور های جستجو همچون گوگل امری حیاتی است البته چنانچه بخواهید رتبه ای در صفحه اول گوگل داشته باشید ، و در صدد حفظ جایگاه خود هستید ، می بایست طبق اصول و قواعد موتور های جستجو  رفتار کنید.

البته این نکته را باید خاطر نشان شد که وب سایت هایی که به صورت کدنویسی برای شما طراحی وب سایت انجام می دهند هنگام قطع همکاری با آن برنامه نویس ، سورس طراحی سایت را به دلیل اختصاصی بودن به شما ممکن است ندهند و همین امر مجدد باعث اختلاف نظر و مشاجره خواهد شد .

تمامی مواردی که در بالا گفته شد طبق تجربه های این چند سال بدست وارده ام ولی دلیل بر بد بودن طراحی سایت کدنویسی نمی شود ، چرا که آن هم برای خود دارای مزایا ویژگی های به خصوصی می باشد .